2009/09/03

Névnapi képregénycsomag

Nemrég érkezett meg a névnapomra a Képes webshop-ból rendelt képregénycsomag. Először rendeltem tőlük, azon az akción felbuzdulva, hogyha 5000 Ft felett rendelek, nincs postaköltség és kapok egy ajándék Papírmozi 1-et is. A képregények jó állapotban érkeztek meg, csakis ajánlani tudom mindenkinek ezt a vásárlási formát, ha éppen nincs semmilyen képregényes rendezvény. Már elkezdtem őket olvasni, és most pedig "megmutatom", hogy mik az új szerzemények.

Piszkos Fred, a kapitány

A könyvet olvastam, nagyon szeretem, és a képregény is nagyon tetszett! Személyes kedvencem a legelső jelenet/párbeszéd, ami Fülig Jimmy és a hajósmester között zajlik le. A Korcsmáros-rajzok is illenek a történethez, valamint a színezés is nagyon klafa lett!


Az irodalom klasszikusai képregényben: Az arany ember, Egri csillagok



Ezeket szintén olvastam könyvben, és
képregényben is hamarosan sorra kerül az elolvasásuk. :)

Buborékhámozó 1-3.



"Magyarország egyik legjobb képregényes szaklapja". Tényleg. Mindegyik cikk lekötött, bár még csak a 2. végén járok.





Papírmozi 1.


Már amúgy is meg akartam venni ezt az antológiát, de ezzel az akcióval a kiadó úgymond előresegített engem. :) Nagyon jó kis válogatás, ugyanúgy mint a Buborékhámozó, ez is bemutatja a világ minden tájáról a képregényeket. A következő 2 részt is egészen biztosan megveszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése