2009/06/22

Első


Sziasztok!

Már régebben szerettem volna egy blogot, de most eljutottam odáig hogy megcsináljam, mivel most időm is van, és kedvem is. Olyan dolgokról fogok itt (remélem) rendszeresen írni nektek, amik engem foglalkoztatnak, érdekelnek, szóval aki kicsit is ismer, az sejtheti, hogy mik is lesznek itt. Főleg képregényes cikkek, de filmekről/sorozatokról is fogok írni.

Mivel ez az első bejegyzés, így mondok néhány dolgot magamról. A képregényekkel 6-7 éves koromban ismerkedtem meg, az első két képregényem a régi Csodálatos Pókember 124. és 125. száma volt. Akkoriban volt a tévében a Fox Kids-en az 1994-es Pókember rajzfilm is, amire persze egyből rákattantam, és minden nap néztem. Máig ez a kedvenc rajzfilmem, és akkoriban Pókember-téren ezt vettem alapul, persze ma már nem. :) Az összes részt sikerült megnéznem amit leadtak belőle magyarul, sajnáltam is amikor a történet kellős közepén csak úgy félbemaradt... Ebben az időben apámmal elkezdtük járni az antikváriumokat és képregényboltokat (akkor még létezett a Troll), hogy minél többet beszerezzek a régebbi számokból. Nem sokára elindult a Csodálatos Pókember 2. sorozata, amit a 4. résztől kezdtem el venni, és a hiányzó 3-mat egyből be is szereztem. Ma már előfizető vagyok, és megvan az összes rész. Kisebb koromban még kéthavonta jelent csak meg, így amíg nem volt új szám, a régebbi részeket mindig elolvastam, és persze néztem a Pók-rajzfilmet is. :) Amikor átállt a sorozat havi megjelenésre, akkor érthető módon repestem az örömtől. Szintén nagyon örültem amikor jött a négy Panini-sorozat, valamint a 72 oldalas CsodaPókok. De persze ezek az idők is véget értek egyszer, a paninik mind megszűntek sajnos, a CsP-t viszont szerencsére nem érte olyan nagy veszteség, csak tripla helyett már dupla számokkal jelenik meg. A Hihetetlen Pókember nem szűnt meg teljesen, hisz a Kingpin kiadó folyamatosan jelenteti meg kötet formájában, amiért nagyon hálás vagyok.

Képregényes fórumok. 11 éves koromban (innen a név: benya11) találtam rá a képregény net-re, ide nagyon sokat jártam, igaz ma már csak fel-felnézek, ugyanis jelenleg a SpiderTom fórumon vagyok aktív, ahol egy nagyon jó baráti társaság alakult ki. Jelenleg 14 éves vagyok.

Nagyjából ennyi. Csinálok majd cikket a képregény gyűjteményemről, úgyhogy azt most nem is részletezném. Remélem lesz majd néhány olvasóm, ha valakinek van valami hozzáfűznivalója a bloghoz vagy majd bármelyik bejegyzéshez, az hozzászólhat, vagy írhat a jobb oldalom lévő kis "üzenőfalra" (gmail-es, AIM-es, Yahoo-s, NetLog-os, és OpenID-s fiókkal tudtok bejelentkezni).

Minden jót, a legközelebbi viszontlátásra:

benya11

4 megjegyzés:

  1. azért ennél töb kell egy borító éréjkeléséhez szerintem.
    Én pl nem hiszem, hogy a régi elnagyolt és egyszerűen színezett borítók felveszik a versenyt, sok mai ragyogó, csilli-villi gyönyörűen megfestett borítóval.

    VálaszTörlés
  2. Attól még nem feltétlenül jó egy borító, hogy "csilli-villi" szerintem. ;) Ez olyan mintha azt mondanád, hogy a régi képregények rosszak, csak a digitálisan színezettek a jók. Vagy, hogy régi képregények nem is képregények... "Elnagyolt" borítónak mondható ha ráfogjuk az ASM #50 borítója, de arra 5-ből csak 3-at adtam. ;)

    VálaszTörlés
  3. Igen, lenne hozzáfűznivalóm. Az, hogy ne ragadjon el az a magyar mentalitás, miszerint nagy hévvel belekezdesz, aztán félbe hagyod. Ha jól emlékszem voltak más oldalaid is. Szóval csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Rendben, megfogadom a tanácsod. Igen, voltak más oldalaim, amik az évek során eltűntek, de ez a blog rendszeresen fog frissülni. ;)

    VálaszTörlés