2009/06/25

Top 70 Marvel borító

70 éves a Marvel, ennek örömére a weboldalukon indítottak több szavazást, amikből a top 70 került ki az oldalra. Indult olyan, amiben a legjobb borítókra lehetett szavazni, és olyan amiben a legjobb képregényekre. Ezek már le is zárultak, viszont hamarosan indul majd még két szavazás amiben a legjobb karakterekre és legjobb momentumokra lehet szavazni.


A top 70 Marvel borító között van sok jó, de sok olyan is van, ami nem is érdemelte volna meg hogy bekerüljön... Szerintem ilyen például az Ultimatum #1 white cover variant, amiben nincs semmi különleges, de említhetném még például az Ultimate Wolverine vs. Hulk #1-et is.

Az első öt borítóról leírom a véleményem, és értékelem is:

1. Incredible Hulk #340
Kicsit meglepődtem amikor először megláttam, hogy ez lett az első helyezett, de végülis tényleg egy jó borító, bár azért akadt volna jobb is az első helyre.
5/4
Rajz: Todd McFarlane

2. Amazing Fantasy #15
A klasszikus Pókember borító, amit már megszámolni is sok lenne, hogy hányszor dolgoztak fel. Nem lepődtem volna meg, ha ez lett volna az első.
5/5
Rajz: Jack Kirby

3. Uncanny X-Men #141
Szintén egy olyan borító, amit már sokszor feldolgoztak. A borító hangulata magával ragadó szerintem, és jó is, úgyhogy
5/5
Rajz: John Byrne

4. X-Men: Phoenix - Edsong #1
Két szó: Land és a nőalakok. Nagyon szép szerintem.
5/5
Rajz: Greg Land

5. Amazing Spider-Man #50

Ez is egy olyan klasszikus ASM borító, amit már feldolgoztak sokszor, nyilván ezért szavaztak rá annyian, de nekem nem jön be annyira.
5/3
Rajz: John Romita

Így mindent egybevetve elmondhatjuk, hogy az első öt helyezettbe főleg olyan borítók kerültek be, amik klasszikusak, és/vagy sokszor feldolgozták már őket.

A többi 65 helyezett megtekintéséhez katt IDE!

1 megjegyzés: