2009/07/31

YouTube


A youtube-ra 4 hónapja, márciusban regisztráltam 'Gbenya11' néven. Olyan témájú videókat kezdtem el feltölteni, amik érdekelnek, vagy éppen olyanokat amik a kedvenceim. Folyamatosan nőtt a nézettségem, így volt is kedvem ahhoz, hogy további videókat töltsek fel. Egyszer kaptam figyelmeztetést, hogy "copyright-problémák" miatt töröljek egy videót. Ezt meg is tettem, és ezután nem kaptam semmi ilyesmit. Egészen tegnapig, amikor is beléptem volna, de az az üzenet fogadott, hogy töröltek a rendszerből. Ezen rendesen meglepődtem, és elmentem megnézni az e-mail-jeimet, hátha kaptam valamit ezzel kapcsolatban. Ott az fogadott, hogy 4 videót (3 db 'Pixar Short', Pókember rajzfilm intró) szintén "copyright" miatt töröltek. Gondolom ezekkel elértem a maxot, és ezért szó nélkül(!) töröltek. De nem is azt sajnálom igazán, hogy oda az 50.000-es nézettségem, hanem azt, hogy mivel nézettek voltak a videóim sokan írtak hozzájuk kommentet. És ezeket az alap angol tudásommal is simán értettem, tudtam is válaszolni mindig. Tegnap még nem, de ma már az összes videómat törölték (kb. 100 darab volt). Ha megnézitek az előző bejegyzést, szinte már egyik videót sem lehet elérni... Csináltam egy új felhasználót (11BENYA), ahol kezdésnek egy kis üzenetet írtam a youtube-nak, nézzétek meg ti is. ;) Lassacskán ide is töltök majd fel videókat, de ez még beletelik majd egy kis időbe.
Szóval dióhéjban ennyit a youtube-ról. Egyelőre.

2 megjegyzés:

  1. Mindenek előtt, sajnálom, ami veled történt. (most pedig egy kis "történelem")
    Ami engem illet, a youtube-on nincsenek problémáim, s nem is voltak, jóllehet, saját videók vannak csupán feltöltve... Mindazonáltal, az neves atw.hu szerveren több ízben is megesett már velem ilyen. Annak idején extrém sportokkal foglalkozó oldalt indítottam, kizárólag saját anyag volt rajta, ám egyik napról a másikra eltűnt. Átnéztem a szabályzatot, éppen úgy, ahogy a regisztráció előtt - semmi kivetnivalót nem olvastam. Írtam levelet nekik, de nem kaptam választ. Újra próbálkoztam, más oldal, olyan működő fórummal, melyre büszke is voltam, mégha a látogatók létszáma nem is volt nagy; ez ment is, bírta vagy 2 évig, ám hirtelen úgyszintén eltűnt... ekkor már nem írtam levelet: a szabályzat nem változott, én továbbra sem léptem át a határokat. Hasonló eset a tar.hun is megesett... eredete szintén ismeretlen.

    Mindezen unalmas kommenttel csupán arra szándékozom rávilágítani, hogy a nagy szerverek olykor-olykor hibásan döntenek, illetve a döntő programok működnek (következetesen) rosszul, s ezen bakik után aligha ismerik be hibájukat... javítani pedig már nem lehet.

    Sok sikert az új profillal!

    Üdv - dzsorden

    U.i.: Hmm, de hozzáfűzném még, hogy azóta, más forrásokból azt is hallottam: újabban a youtube jól észrevehetően kiírja a feltöltésnél, hogy mit nem szabad - amire ezidáig én (is) kevésbé figyeltem.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a megjegyzést, a második profilommal ezekre már jobban fogok figyelni.

    VálaszTörlés