2009/07/07

Interjú Harza Tamással

Harza Tamással, Magyarország legnagyobb Pókember-rajongójával már sokan készítettek interjút, ahol elmondta, hogyan ismerte meg a képregényeket, hogyan került a Semic-hez, stb. Újat szinte már nem is lehetne kérdezni tőle, de a napokban mégis eszembe jutott néhány kérdés, amire Tomi válaszolt is:

A képregényeken kívül képregényes kártyáid is vannak?

Van néhány sorozat, igen.
Melyikek?
94-es Pókember sorozat Mark Bagley rajzolta, 150 darabos (nincs külön neve).
95-ös Flair Marvel annual (Pókember sorozat).

95-ös Fleer Ultra Spider-Man sorozat.


Ezeket szeretném hiánytalanul beszerezni, de pár darab van még más sorozatokból is, sőt, 1-1 kártyám van egészen másféle is, mint mondjuk Witchblade, Vampirella, vagy éppen egy 3D-s Powerpuff Girls.
:D
Régebben milyen kártyákat gyűjtöttél?
Sose gyűjtöttem kártyákat, a képregényesekkel kezdtem.

Gondoltál már rá, hogy kiadj kártyát?

Egyszer eszembe jutott.
:)
Sokba kerülne? Úgy értem hogy többe, mint egy képregény kötet kiadása?

Fogalmam sincs, mert ha jól tudom, a kártyák jogait nem is biztosan a Marveltől kell megvenni. Még sose kérdeztem árat, annyira kósza gondolat volt csak.

Ha kiadnál kártyát, és a kártyákon a kiadott köteteidből lennének a képek, akkor nem kéne fizetni a karakterekért?

A karakterekért nem hiszem. A kártya jogaiért kellene fizetni, meg persze a nyomdáért. Utána ki kéne találni, hogy miként lehetne terjeszteni a kártyákat. Nem lenne könnyű. Legalábbis nekem semmi tapasztalatom nincs ez ügyben. Nyilván a Delta Vision üzletlánc magától értetődő lenne, de más konkrét ötletem nincs.

Köszi a válaszokat, Tomi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése